El amor no tiene un comienzo determinado y, ciertamente no tiene final o una visible línea final o visibles para aquellos profundamente en él..

31 oct 2011


Hoy una entrada en catalan y con mucho sentimiento hacia mi equipo*-* (respetad los gustos)

Vosaltres, els que cada partit em demostreu que vol dir la paraula felicitat. Els que em deixen afònica per cridar un gol. Els que defensen els colors del club. Els que m'han fet embogir mes d'un cop. Els que hem fan la nena més feliç del món cada cop que guanyem algun títol. Els que no es cansen mai de buscar la felicitat de l'afició blaugrana. Els que m'han fet plorar de ràbia, d'emoció, d'alegria, de tristesa. Sou vosaltres, els que em tenen el cor robat, a mi i a tots i cada un dels culers. Sou 11 jugadors que cada cop que salteu al camp us deixeu la pell per la nostre felicitat. Sou la definició perfecte de la paraula: equip. Sou els millors.
Gràcies per existir des de el 1899 i dia a dia anar creixent formant, no un club, sinó més que un club. Barça, t'estimo♥

2 comentarios:

  1. bfffffffffffffffffff! mas maataaaaaat! quanta raó que es respira en aquest blog.. mmm! ssisisi :) m'hauré de passar molt més sovint per aquí eee jijijiji
    es que estic massa boja, uuuf! potser que em relaxi no? xDDD i ho dic jo aixo! ahahahahaha
    vale, paro, que em faig mala propaganda.
    VISCA CATALUNYA I VISCA EL BARÇA UEEE


    XOXO


    http://considerametucenicienta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. OHH no soy catalana soy gallega pero me encaaanta el catalán y cataluña , me ha encantado tu entrada , yo también soy del barça . (Lo he entendido gracias al traductor que me funciona muy bien jajajjajajjaj) Bueno tampoco es muy dificil se parece muucho al latin y al frances .
    Te sigo desde : http://cuandocallasestascomoausente.blogspot.com/

    Besos!! :D

    ResponderEliminar